Tjänster - Trafikbyran

Våra tjänster


Sökmotoroptimering Jönköping Trafikbyrån

Sökmotoroptimering


Syns du där dina kunder eller potentiella besökare söker? Trafikbyrån har lång erfarenhet av SEO och vet vad som krävs för att synas på Google. Vi hjälper dig att öka din synlighet på webben och siktar alltid mot toppen.

Läs mer
Webbutveckling Trafikbyrån Jönköping

Webbutveckling


Behöver du en ny webbplats? Oavsett om det handlar om en storskalig e-handel eller en B2B-sida till företaget kan vi hjälpa dig. Vi trivs bra i de flesta kodspråk och CMS, men särskilt i WordPress. Ta dig gärna en titt på våra case för exempel på vad vi tidigare skapat.

Läs mer
Digital annonsering Trafikbyrån Jönköping

Digital annonsering


Tidningsannonsernas tid är förbi – häng med in i framtiden. Annonsera på Google, sociala medier och andra platser på Internet istället. Det är inte bara säljande och effektivt utan också ett mätbart sätt att annonsera på. Våra specialister skräddarsyr bästa möjliga lösning för just dig.

Läs mer
Fotografering Trafikbyrån Jönköping

Content / foto / film


Vi på Trafikbyrån erbjuder en rad tjänster inom content, foto och film. Oavsett om du behöver hjälp med grafisk profil, sociala medier, film & foto eller något annat medieprojekt är vi svaret. Hos oss finns expertis inom medieproduktionens alla områden.

Läs mer
Läs våra insikter
Google Analytics 4 (GA4) – ett helt nytt sätt att samla in data på

Google Analytics 4 (GA4) – ett helt nytt sätt att samla in data på

Från och med 1 juli 2023 kommer du inte längre kunna mäta och analysera prestationerna på din webbplats i Universal Analytics. Den nya och lite lätt revolutionerande versionen kallas för Google Analytics 4 (GA4) och kommer med ett helt nytt sätt att mäta dina data på. I stället för att mäta sidvisningar/sessioner så använder GA4
Läs mer
Heads up alla contentmakare: 68% tycker inte att företag delar intressant content

Heads up alla contentmakare: 68% tycker inte att företag delar intressant content

Du som jobbar med content, det är dags att vakna. Enligt undersökningar kräver 68 procent mer av oss contentmakare. Därför krävs det en viss självrannsakan hos alla som planerar och förmedlar content 2022.  Sviktande trafik, dåligt engagemang och tiden du lägger ner på att skapa content och marknadsmaterial ger knappt något ROI. Det leder till att ledningen
Läs mer

Hör av dig!